Sponsorater med mening

Hos Integral elsker vi sponsorater. De kan være en vigtig del af en markedsføringsstrategi og en god måde at skabe opmærksomhed på. Et sponsorat skaber oftest en sammenhæng mellem et brand og en bestemt begivenhed. Når man laver et sponsorat, er det vigtigt at have en klar plan og ikke mindst vide, hvad målsætningen er med det enkelte sponsorat.

Derefter kommer hele aktiveringsprocessen, som er essentiel. Aktiveringen af et sponsorat kan foregå på mange forskellige måder; i form af en konkurrence, gennem vareprøver som bliver givet ud, etc. Køber man en et sponsorat, men glemmer at aktivere det på den helt rigtige måde, kan alt være tabt. Selv de dyreste sponsorater kan fuldstændig miste effekten. Det findes der desværre mange eksempler på.

Vores kunde, Vitamin Well, sponsorerer løbende forskellige arrangementer, store som små. I sidste uge sponsorerede de Bytheways shoppe-arrangement i butikken Kyoto i København. Vitamin Well sponsorerede eventen med deres fantastiske vitaminberigede læskedrikke til alle de tørstige gæster. Det var et fantastisk arrangement på en ellers kedelig og kold torsdag aften og endnu en gang tak til bytheway-pigerne, Lily og Funda – vi er så glade for vores samarbejde.

Go’ onsdag til jer alle

Christina