Brand Sense Workshop: Genoplev dit brand

Et brand er andet og mere end et logo og en farve. Oplevelsen af et stærkt brand involverer alle sanser, men har din virksomheds medarbejdere, forhandlere og øvrige stakeholdere den samme opfattelse af jeres brands karakter og værdier?

Integral har udviklet en proces, som sikrer, at alle opnår en ensartet intuitiv forståelse af brand’et, og på den måde sikres det, at alle arbejder med det samme udgangspunkt og i samme retning. Det betyder en værdifuld effektivisering af såvel den interne som den eksterne kommunikation, fordi en grundlæggende fælles forståelse kræver færre ressourcer.

En Brand Sense Worshop er en proces, hvor alle sanser tages i brug. Igennem en dags intensiv workshop tager Integral jer ud på en rejse, som ender med, at deltagerne opnår konsensus om brand’ets udtryk og værdier. Samtidig får I rig mulighed for at diskutere og debattere, alt imens Integrals moderatorer sørger for, at processen holdes skarp og effektiv. Efterfølgende gives gode råd om, hvordan resultatet kan kommunikeres til resten af organisationen og omverdenen, så der sikres bedst mulig opbakning fra alle.
 
Ring til Casper Janns eller Niels Peder Ravn på 33 11 26 00 og hør, hvordan I kan få aktiveret alle sanserne i forhold til jeres brand.