Brandingstrategi

Intet er vigtigere end, at alle virksomhedens aktiviteter ’alignes’ i forhold til den perception, som brand’et skal give. Et  brand er mere end et logo, mere end nogle brand values, mere end markedsføring, mere end produkterne og mere end medarbejderne. Det er kort sagt mere end de enkelte dele hver for sig. Brand’et er det hele. Vi hjælper med at definere eller redefinere brand’et og med at skære igennem de mange muligheder og umuligheder. Sammen med kunden samler vi virksomheden og/eller brand’et omkring et unikt forretningskoncept og udstikker konkrete strategier for de relevante delområder f.eks. salg, marketing og produktudvikling. Sådan sikrer vi også mere effekt for det samme marketingbudget. Der findes ikke én standardløsning, men Integrals systematiske tilgang og proces er den bedste garanti for succes. Vi har erfaringen og kan dokumentere resultaterne.
Vi har bl.a. samarbejdet med Toms, Bygma, Cido, Labofa-Munch, CBB Mobil og Smyril-Line om branding-projekter.