Værdisystem

Tilsammen danner mission, vision, kerneværdier og kernekompetencer det, som Integral kalder et ’værdisystem’. Missionen udtrykker essensen af virksomhedens forretningsgrundlag. Visionen er ledestjernen for virksomhedens arbejde. Kerneværdierne er organisationens hjerte. Kernekompetencerne er dens hjerne. Mange arbejder med et eller flere af begreberne, men få formår at skære igennem den syndflod af floskler og ligegyldigheder, der vælter mange gode medarbejdere omkuld. Integral følger tankesættet og modellerne fra Stakehold!, og vi har erfaringen, der sikrer, at den rigtige løsning nås. Vi opfinder ikke noget, men ’destillerer’ det relevante input fra marked, kunder, medarbejdere og ledelse ned til de kortest mulige beskrivelser. Samtidig har vi erfaringen med at præsentere værdisystemet for medarbejderne, så det bliver forankret i hverdagen og får reel effekt. Internt og eksternt i forhold til kunder og øvrige stakeholdere.
Vi har bl.a. samarbejdet med Sonnenkraft, Ferring, Royal Copenhagen, Pressalit Care, Vestfrost, Jamo og Kavli om værdisystemer.