Tinder teams med Megan Thee Stallion for Put Your Self Out There Test

Dating app Tinder samarbejdede med celebrity rapper Megan Thee Stallion på grund af dets “place dig selv Derude” Challenge, en nem måde at overbevise ​​Tinder forbrugere becoming mere rigtig i deres profiler.

promotion er faktisk helping consumers gear up for internet datings mange aktiv dag, en søndag i januar også omtalt som matchmaking ultra Bowl, hvor folk flok til onlinedating apps ønsker en helt ny forpligtelse. venture er til opmuntre ​​individer til revidere deres særlige brugere er mere fantastisk for at show off deres særlige karakter egenskaber, baseret på Hurtig Virksomhed. Tinder byder $10.000 til 100 brugere i klasser for eksempel en masse personlighed, de fleste innovative, de fleste af original, de fleste af faktiske, og andre.

For at komme ind, individer skal tage et skærmbillede eller videoklip af disse brand new profil og publish den til Instagram senest den 31. december, marking @Tinder, #PYOTChallenge og #contest.

Tinder endte med at blive interesseret i partnering med Megan Thee Stallion, fordi hun har been ekstremt stump om lige hvem hun er og hende nutidige smager og promoverer hendes entusiaster at være sig selv.

“hun en masse forskellige passioner: Hun er virkelig til anime. Hun er en gamer. Hun er en studerende,” Nicole Parlapiano, VP for advertising and marketing hos Tinder USA informeret Hurtig organisation. “Der er en hel del som hun faktisk er aldrig skræmme ved at skulle released sandheden skal fortælles der.”< /p>

“jeg har altid været uundskyldende mig, og at jeg normalt forsøge at generere selvkærlighed i andre mennesker,” Megan stater. “ofte individer erikke behagelige portrætterer deres sand selv online, og det er derfor denne strategi really talte i min erfaring. jeg vil fremme ​​alle at føle mere komfortabel med hvem de er såvel som fejre dem, der befinder sig for øjeblikket putting af sig selv omkring.”

Megan shall be helping to select meget top profiler sammen med reklame promotion, per Hurtig virksomhed. Tilmelder dig denne dame gennemgående skærm er influencers og creators inklusive Noah Beck, DexRated og Kati Morton, lige hvem planlægger at dele deres helt egen private fortællinger samt hvordan mænd og kvinder kan do ækvivalent inden for deres internetdating sider i fantastiske metoder.

Hun informerede Insider, at hun kommer til at se efter noget mere uhåndgribelig when hun produktanmeldelser brugere. “du er i stand til virkelig se en anden persons karakter glitter igennem i måden de beviser web,” hun sagde. “People undervurderer det.”

konkurrencen er forberedt for hvem ville like to engage â du skal bare downloade softwaren og udvikle din egen profil.

Tinder har faktisk set opgave på deres software surge dette indeværende år mens i pandemien, da folk fanget hjemme vendte til at stryge for link. Tinder really wants to maintain den energi ind i 2021, sammen med måle dens hurtigst voksende marketplace af datere: Gen Z.

modne lesbiske